Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

februari 2019

Nieuw speelgoed voor “De Boskabouters”

Nieuw speelgoed voor “De Boskabouters”

Voor de 10 kinderen van behandelgroep “De Boskabouters” is een grote verzameling speelgoed en ontwikkelingsmateriaal aanwezig. Geschikt voor diverse ontwikkelingsfases en voor verschillende interesses. Om telkens de vaardigheden te stimuleren en nieuwe uitdagingen te bieden is het fijn […]

Verder lezen

januari 2019

Ontspannen bij ODC ’t Overstapje

Ontspannen bij ODC ’t Overstapje

Comfortabel gelegen in de kussens genieten de kinderen van de groep Baloe van kleurtjes, lichtjes en beweging. Ze worden er blij van en laten dit zien door een grote glimlach op hun gezichtjes te tonen. De groep Baloe […]

Verder lezen

H
E
L
P

N
U

^