Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

april 2020

2 nieuwe iPads voor ODC BaLaDe in Waalwijk

2 nieuwe iPads voor ODC BaLaDe in Waalwijk

De groepen Dolfijn en Zeepaard van het Orthopedagogisch Dagcentrum BaLaDe hebben elk een nieuwe iPad. De kinderen in de leeftijd van 2-4 jaar hebben mogelijk een ontwikkelingsachterstand. De begeleiders stimuleren de ontwikkeling van de kinderen, observeren veel, zoeken […]

Verder lezen

maart 2020

Nieuwe schminkspullen voor Youké Mimosa

Nieuwe schminkspullen voor Youké Mimosa

“We zijn heel blij met de schmink! Veel kinderen vinden het leuk om geschminkt te worden, maar sommige kinderen vinden dit ook best spannend. Je bent dicht bij elkaar, je wordt aangeraakt, het kriebelt… Ook kan het best […]

Verder lezen

^