Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn omdat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier, is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl o.v.v. deelnemersnummer en/of bedrijfsnaam. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

oktober 2021

Nieuwe spellen voor ontwikkeling van de kinderen

Nieuwe spellen voor ontwikkeling van de kinderen

Samen spelen, leren en ontdekken is het uitgangspunt bij Kleine Maatjes in Haarlem. Om goed te kunnen aansluiten bij het ontwikkelingsniveau van de kinderen is het belangrijk om geschikt spelmateriaal te kunnen aanbieden. Zoals sensorische spellen waarbij de […]

Verder lezen

september 2021

Lichttafel voor Zozijn

Lichttafel voor Zozijn

De kinderen van orthopedagogisch centrum Zuidzon De Winde in Didam hebben een lichttafel cadeau gekregen. Dat is een hele bijzondere tafel! Want hij geeft licht in verschillende kleuren en onder de tafel zit een bak waarin zand, water […]

Verder lezen

^