Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

oktober 2018

Cliënten van De Vlinderhof op vakantie naar De Efteling

Cliënten van De Vlinderhof op vakantie naar De Efteling

Een groep van 5 meervoudig beperkte jongeren van Stichting De Vlinderhof uit Deurne is met hun Goodwill Day op vakantie naar De Efteling geweest. Een gezamenlijk uitstapje voor deze groep is heel bijzonder. Er is veel begeleiding en […]

Verder lezen

september 2018

“Lekker knoeien” bij Entrea De Boemerang in Nijmegen

“Lekker knoeien” bij Entrea De Boemerang in Nijmegen

Heerlijk met je handen modder maken. Knoeien met water en zand en een grote rotzooi maken. En dat elke dag weer. De kinderen van Entrea de Boemerang kunnen dat nu met hun nieuwe zand- en watertafel. Ze vinden […]

Verder lezen

H
E
L
P

M
E
E

^