Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

augustus 2017

Gerda Havertong leest voor bij Kinderdagcentrum Binderen

Gerda Havertong leest voor bij Kinderdagcentrum Binderen

  Gerda Havertong leest voor bij Kinderdagcentrum Binderen “Ik ken jou van TV. Ik zwaai altijd terug als jij zwaait. Zie jij mij dan ook?” Gerda Havertong werd duidelijk herkend door de kinderen. Dat is best logisch want […]

Verder lezen

juli 2017

Een geweldig dagje uit voor De Markiezaten!

Een geweldig dagje uit voor De Markiezaten!

     Een geweldig dagje uit voor De Markiezaten Eindelijk was het de blauwe dag voor de kinderen van Dagcentrum De Markiezaten in Bergen op Zoom. De blauwe dag is de donderdag en daar werd de hele week […]

Verder lezen

H
E
L
P

M
E
E

^