Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

juni 2019

Wat een UniK(e) dag: naar de speeltuin!

Wat een UniK(e) dag: naar de speeltuin!

Wij zijn zes kinderen in de leeftijd van 2 tot 5 jaar die elke dag met plezier komen leren en spelen op de ontwikkelgroep ’t Brukske van UniK in Venray. Maar vandaag was het anders, vandaag hadden we […]

Verder lezen

mei 2019

Naar de speeltuin met de Markiezaten

Naar de speeltuin met de Markiezaten

Eindelijk was het zover, de ‘blauwe’ dag (de donderdag) was aangebroken en de kinderen hadden hun Goodwill Day. Vier groepen van Dagcentrum de Markiezaten gingen op stap naar de speeltuin in Bergen op Zoom.  RustigDe speeltuin was deze […]

Verder lezen

H
E
L
P

N
U

^