Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

augustus 2019

Racen met de nieuwe driewieler bij Youké Dikkie Dik

Racen met de nieuwe driewieler bij Youké Dikkie Dik

De kinderen van de dagbehandelingsgroep Dikkie Dik in Amersfoort hebben een nieuwe driewieler gekregen. Een speciale fiets waar je ook met z’n tweeën op kunt. Wie achterop durft te klimmen kan degene die fietst een extra zetje geven. […]

Verder lezen

juli 2019

Nieuwe zand- en watertafel voor KDC de Rietpol

Nieuwe zand- en watertafel voor KDC de Rietpol

KDC de Rietpol in Geldermalsen is een kinderdagcentrum voor jonge kinderen in de leeftijd van 0 t/m 5 jaar met een ontwikkelingsachterstand en voor kinderen met een Ernstige Meervoudige Beperking in de leeftijd van 5 t/m 18 jaar. […]

Verder lezen

H
E
L
P

N
U

^