Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn omdat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier, is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl o.v.v. deelnemersnummer en/of bedrijfsnaam. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

juli 2021

Waterpretdag, een Blessing voor CityKids

Waterpretdag, een Blessing voor CityKids

Eén van de nieuwste locaties van CityKids is Blessing in Zuidland (vlakbij Spijkenisse). Een voormalig hotel-restaurant is daar omgetoverd in een fantastisch mooie locatie voor zes groepen kinderen. De toepasselijke naam Blessing heeft CityKids kunnen behouden. “Gewoon” kind […]

Verder lezen

juni 2021

Wandrek voor herinneringen

Wandrek voor herinneringen

In de zeven huiskamers van zorgcentrum Fleuriade in Eindhoven hangen nieuwe wandrekken. Bedoeld voor het ophangen van polaroidfoto’s die gemaakt worden op leuke momenten. Activiteiten in Corona-tijd Er wonen zo’n 70 mensen met verschillende vormen van dementie bij […]

Verder lezen

^