Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

juni 2018

Nieuwe waterbaan en zandtafel bij Youké

Nieuwe waterbaan en zandtafel bij Youké

  Dagbehandelingsgroep Bloesem Bloesem is een dagbehandelingsgroep van Youké in Ede voor jonge kinderen in de leeftijd van 2 tot 7 jaar. De kinderen die naar Bloesem komen hebben het moeilijk in hun ontwikkeling en/of gedrag. Het kan […]

Verder lezen

mei 2018

OV-chipkaarten voor logeerhuis Entrea

OV-chipkaarten voor logeerhuis Entrea

In het logeerhuis van Entrea in Ubbergen komen kinderen/jongeren in de leeftijd van 8 tot 16 jaar één keer in de maand een weekend logeren. Het logeerhuis ondersteunt en begeleidt kinderen en jongeren met een vorm van autisme […]

Verder lezen

H
E
L
P

M
E
E

^