Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

september 2020

Naar de speeltuin

Naar de speeltuin

Met 16 kinderen en 9 juffen zijn we naar de speeltuin geweest. Deze speeltuin is perfect voor de doelgroep van het MKD. De kinderen hebben snel last van prikkels maar deze speeltuin is overzichtelijk en netjes. Voor iedereen […]

Verder lezen

augustus 2020

Nieuwe uitdagingen bij het buitenspelen

Nieuwe uitdagingen bij het buitenspelen

Door Goodwill hebben wij nieuwe spelmaterialen aan kunnen schaffen. We kunnen het allemaal gebruiken tijdens het buitenspelen en dat vinden wij erg fijn! We zijn graag buiten, maar we doen vaak hetzelfde. Deze materialen bieden weer variatie en […]

Verder lezen

^