Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn omdat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier, is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl o.v.v. deelnemersnummer en/of bedrijfsnaam. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

januari 2022

Sensorische wandspeelborden

Sensorische wandspeelborden

In de speelhal van ’t Kabouterhuis locatie Noord hebben we dankzij uw donatie spelmateriaal toegevoegd dat passend is voor onze groepen. ’t Kabouterhuis biedt hulp aan kinderen met een ontwikkelingsachterstand, met opvoedingsproblemen of met psychiatrische problemen. Wij bieden […]

Verder lezen

januari 2022

Vintage platenspeler voor De Wachtpost

Vintage platenspeler voor De Wachtpost

Bewoners van De Wachtpost in Venlo zijn blij met hun nieuwe vintage platenspeler. Ze kunnen nu genieten van een hele mooie en nieuwe muziekactiviteit. Het vintage design van de platenspeler is heel herkenbaar voor de bewoners, hij oogt […]

Verder lezen

^