Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier, is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl o.v.v. deelnemersnummer en/of bedrijfsnaam. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

april 2021

Schommelbank voor kinderen met een visuele beperking

Schommelbank voor kinderen met een visuele beperking

De kinderen van ontwikkeling stimuleringsgroep (OSG) de Vlinder genieten van het heerlijk schommelen op hun nieuwe schommelbank. OSG de Vlinder is er voor visueel beperkte kinderen in de leeftijd van 1½ tot 5 jaar. Het zijn slechtziende of […]

Verder lezen

maart 2021

Sensorische vloertegels voor Adelante TPG

Sensorische vloertegels voor Adelante TPG

Blauw, groen, geel, paars, roze. Er liggen vierkante tegels in allemaal verschillende kleuren op de vloer. Het zijn speciale sensorische vloertegels voor Dribbel, Dikkie Dik, Kikker en Nijntje. Dat zijn de vier therapeutische peutergroepen (TPG) van de vroegrevalidatie […]

Verder lezen

^