Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

augustus 2018

Balanceren en verstoppen bij MKD van Elker in Haren

Balanceren en verstoppen bij MKD van Elker in Haren

”Kiekeboe! Daar ben ik weer”, roept een kind vrolijk vanuit de Swingbag. Verstoppertje spelen, schommelen, balanceren, slapen. Alle kinderen van het MKD van Elker in Haren proberen nieuwsgierig de nieuwe mooie zak uit die hangt aan het schommeltoestel. […]

Verder lezen

juli 2018

3 nieuwe speeltoestellen voor KDC Kobalt

3 nieuwe speeltoestellen voor KDC Kobalt

Spelen op het balkon De Rupsen groep (9 kinderen) van KDC Kobalt in Tilburg heeft de Goodwill Day gebruikt om drie nieuwe speeltoestellen aan te schaffen. De groep heeft een heel groot balkon met een prachtig uitzicht en kunstgras. […]

Verder lezen

H
E
L
P

M
E
E

^