Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

december 2020

Goodwill’s Kerstpakket

Goodwill’s Kerstpakket

“Cadeautjes!”, “Wauw!” en “Mooi!” Het zijn enkele van de vele enthousiaste reacties van de kinderen van orthopedagogisch centrum ’t Kempske in Terborg. Midden in de kring staat een grote doos: Goodwill’s Kerstpakket. Boordevol met nieuw speelgoed. De kinderen […]

Verder lezen

november 2020

Sinterklaas 2020

Sinterklaas 2020

“Jongens, heb je ’t al vernomen Tralalali, tiralalala Sinterklaas is aangekomen Tralalali, tiralalala Laat ons zingen, hand in hand Sinterklaas is weer in ’t land Tiralalali, tiralalala, Tiralalali, tiralalala” Sinterklaas in Nederland Ondanks het Coronavirus is Sinterklaas toch […]

Verder lezen

^