Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

januari 2020

Nieuw ontwikkelingsmateriaal voor Youké Tureluur

Nieuw ontwikkelingsmateriaal voor Youké Tureluur

“Wat grappig!” roept een kind. Het speelt met een nieuw magneetbord: als je er met een pinnetje op duwt komt er een magneetbolletje naar buiten. Dit is één van de nieuwe ontwikkelingsmaterialen voor de groep Youké Tureluur uit […]

Verder lezen

december 2019

Kinderkerstpakketten 2019

Kinderkerstpakketten 2019

“Mooie doos, mooie doos!”  Een jongetje kijkt vanuit zijn rolstoel lachend toe. Hoe meer lawaai de peuters maken, hoe liever het hem is! Het enthousiasme is groot bij de kinderen van Verpleegkundig Kinderdagverblijf (VKD) Bijzonder in Zeeland (Noord […]

Verder lezen

^