Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

juli 2020

‘Voelen’ staat centraal bij entrea lindenhout

‘Voelen’ staat centraal bij entrea lindenhout

Bij de dagbehandeling van entrea lindenhout in Apeldoorn komen 16  kinderen verdeeld over twee groepen in de leeftijd van 2 tot en met 5 jaar. Er zijn bij deze kinderen onduidelijkheden over hun ontwikkeling op sociaal-emotioneel, motorisch en/of […]

Verder lezen

juni 2020

Nieuw speelgoed voor speltherapie in Sneek

Nieuw speelgoed voor speltherapie in Sneek

Een houten treinbaan, playmobil, een teken-/schrijfbord, kleur- en knutselmateriaal, een gereedschapskoffer en speelgoeddieren. Allemaal nieuw speelgoed voor kinderen van 0 tot 7 jaar die naar Het Behandel- en Expertisecentrum Jonge Kind in Sneek gaan. Het speelgoed wordt gebruikt […]

Verder lezen

^