Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

februari 2018

De Biezenwaard wil de hele dag wel snoezelen

De Biezenwaard wil de hele dag wel snoezelen

     “Ik heb genoten van de verschillende schommelstoelen in de snoezelkamers. Ik zat heel ontspannen en keek met een grote glimlach om me heen.” Roos was één van de kinderen van De Biezenwaard in Uithoorn die een […]

Verder lezen

januari 2018

Watertafels voor de Sterren van Xonar

Watertafels voor de Sterren van Xonar

De dagbehandelingsgroep Sterren is het hele jaar geopend, ook tijdens vakanties. De kinderen hebben wel af en toe vrij maar bezoeken ook de groep om de continuïteit van hun behandeling te waarborgen. Verrassing Als verrassing hebben de begeleiders […]

Verder lezen

H
E
L
P

M
E
E

^