Verbeterpunten

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.

Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.

De meest eenvoudige en vaak snelste manier is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 055-5295275.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.

Goodwill Days

januari 2021

Mobiel atelier voor Voorveldse Hof

Mobiel atelier voor Voorveldse Hof

Door het corona virus moesten de bewoners van Voorveldse Hof in Utrecht ineens allemaal op hun eigen woning blijven. De welzijnsmedewerksters werden uitgedaagd om anders te gaan werken. In plaats van bewoners die naar de activiteiten kwamen gingen […]

Verder lezen

januari 2021

Nieuw spel- en ontwikkelmateriaal

Nieuw spel- en ontwikkelmateriaal

KinderZorghuis Bijzonder heeft een nieuw verpleegkundig kinderdagverblijf geopend in Zeeland (NB). Een nieuwe speel- en ontwikkelplek voor kinderen van 0-4 jaar met een verpleegkundige zorgvraag. Daarvoor hebben ze passend spelmateriaal uitgezocht: blokken in verschillende formaten en van diverse […]

Verder lezen

^