Veel gestelde vragen

Inhoudsopgave

  1. Wat is het HOI keurmerk?
  2. De bijlage ontbreekt bij de email met de drukproef
  3. Kan ik mijn vermelding aanpassen?
  4. Hoe kan ik mijn advertentiemateriaal aanleveren?
  5. Ik ben benaderd door een malafide bedrijf, wat moet ik doen?
  6. Kan ik een betalingsregeling treffen?
  7. Ik heb niet getekend voor mijn opdracht, dus wij hebben toch helemaal geen overeenkomst?
  8. Hoe kan ik mijn doorlopende overeenkomst ontbinden?
  9. Kan ik mijn overeenkomst ontbinden?
  10. Wie heeft akkoord / opdracht gegeven?
  11. Hoe en waar kan ik een kopie van de overeenkomst opvragen?
  12. Wat is jullie rekeningnummer?
  13. Kan ik een extra bewijsexemplaar ontvangen?
  14. Kan ik een kopie factuur ontvangen?

1. Wat is het HOI keurmerk?

Met een HOI keurmerk weet u zeker dat de oplagecijfers kloppen en gecontroleerd zijn door een onafhankelijke accountant. Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) verzamelt, controleert en publiceert print oplage van dagbladen, magazines en vaktijdschriften. De informatie over verspreiding (print oplage) is een activiteit die in 2015 is overgenomen van HOI instituut voor media auditing.

Kijk voor meer informatie op de website van NOM Media.Keurmerk van HOI voor 2019

 


2. De bijlage ontbreekt bij de email met de drukproef

Als u een email met een drukproef ontvangt maar de bijlage ontbreekt, dan betreft dit doorgaans een email die is doorgezonden naar een ander emailadres.
Als u ons vanaf dat adres een replay stuurt aan kleurboek@goodwill.nl met de mededeling “bijlage ontbreekt”, dan zullen wij de drukproef rechtstreeks toesturen.


4. Hoe kan ik mijn advertentiemateriaal aanleveren?

Na de bevestiging en niet al te ver voor de overeengekomen editie neemt een medewerker van de grafische afdeling contact met u op voor het aanleveren van uw advertentie-materiaal. U hoeft hier niet op te wachten, aanleveren kan ook nu al en doet u zo:

Per e-mail
TIFF: resolutie 300dpi
PDF: resolutie 300dpi
Quark X-press (PC !!) compleet met fonts

U kunt uw advertentiemateriaal sturen naar kleurboek@goodwill.nl onder vermelding van uw debiteurennummer of bedrijfsnaam.

Met de post
Goodwill
Afdeling DTP
Postbus 10.040
7301 GA APELDOORN

Let op! Advertenties worden altijd in grijswaarden opgemaakt, tenzij anders met u overeengekomen.

Heeft u geen tijd om iets aan te leveren, laat het ons weten op onderstaand telefoonnummer of e-mailadres, wij maken dan zelf GRATIS uw advertentie op. Voor vragen kunt u onze afdeling DTP tijdens kantooruren bereiken op: 055-529 52 78. Maar u kunt uw vraag ook sturen naar: kleurboek@goodwill.nl.


6. Kan ik een betalingsregeling treffen?

Als u een betalingsregeling wilt treffen, kunt u contact opnemen met onze administratie. De administratie is te bereiken per e-mail; administratie@goodwill.nl of per telefoon op 055-5295275 op werkdagen tussen 09:00 en 12:00 uur. Vermeldt u altijd uw debiteurnummer.


7. Ik heb niet getekend voor mijn opdracht, dus wij hebben toch helemaal geen overeenkomst?

Waarom mondelinge overeenkomsten? Veel dubieuze of malafide bedrijven proberen handtekeningen te ontfutselen door u te laten tekenen voor het accorderen van een drukproef. U kunt zomaar voor duizenden euro’s het schip in gaan. Om ons te onderscheiden hoeft u bij ons niet te tekenen. Wij werken al 25 jaar op basis van vertrouwen. Voor uw en onze zekerheid leggen wij de gesprekken vast. Voor de wet zijn mondelinge overeenkomsten net zo rechtsgeldig als schriftelijke overeenkomsten.


8. Hoe kan ik mijn doorlopende overeenkomst ontbinden?

Tot 31 december 2016 was het mogelijk om een doorlopende overeenkomst te sluiten. Heeft u zo’n overeenkomst met ons gesloten en u wilt deze omzetten of ontbinden? Dat kan schriftelijk naar Postbus 10.040, 7301 GA APELDOORN of per e-mail naar administratie@goodwill.nl. U ontvangt vanzelfsprekend een bevestiging waarin wij de einddatum bevestigen.


10. Wie heeft akkoord / opdracht gegeven?

Voor vragen m.b.t. de overeenkomst kunt u contact opnemen met onze administratie. De administratie is te bereiken per e-mail; administratie@goodwill.nl of per telefoon op 055-5295275 op werkdagen tussen 09.00 en 12.00. Vermeldt u altijd uw debiteurnummer.


13. Kan ik een extra bewijsexemplaar ontvangen?


14. Kan ik een kopie factuur ontvangen?


Goodwill Days

01 augustus 2019

Racen met de nieuwe driewieler bij Youké Dikkie Dik

Racen met de nieuwe driewieler bij Youké Dikkie Dik

De kinderen van de dagbehandelingsgroep Dikkie Dik in Amersfoort hebben een nieuwe driewieler gekregen. Een speciale fiets waar je ook met z’n tweeën op kunt. Wie achterop durft te klimmen kan degene die fietst een extra zetje geven. […]

Verder lezen

01 juli 2019

Nieuwe zand- en watertafel voor KDC de Rietpol

Nieuwe zand- en watertafel voor KDC de Rietpol

KDC de Rietpol in Geldermalsen is een kinderdagcentrum voor jonge kinderen in de leeftijd van 0 t/m 5 jaar met een ontwikkelingsachterstand en voor kinderen met een Ernstige Meervoudige Beperking in de leeftijd van 5 t/m 18 jaar. […]

Verder lezen

H
E
L
P

N
U

^