Veel gestelde vragen

Inhoudsopgave

  1. Hoe kan ik een banner van Goodwill op mijn website plaatsen?
  2. Wat is het HOI keurmerk?
  3. De bijlage ontbreekt bij de email met de drukproef
  4. Kan ik mijn vermelding aanpassen?
  5. Hoe kan ik mijn advertentiemateriaal aanleveren?
  6. Ik ben benaderd door een malafide bedrijf, wat moet ik doen?
  7. Kan ik een betalingsregeling treffen?
  8. Ik heb niet getekend voor mijn opdracht, dus wij hebben toch helemaal geen overeenkomst?
  9. Hoe kan ik mijn doorlopende overeenkomst ontbinden?
  10. Kan ik mijn overeenkomst ontbinden?
  11. Wie heeft akkoord / opdracht gegeven?
  12. Hoe en waar kan ik een kopie van de overeenkomst opvragen?
  13. Wat is jullie rekeningnummer?
  14. Kan ik een extra bewijsexemplaar ontvangen?
  15. Kan ik een kopie factuur ontvangen?

2. Wat is het HOI keurmerk?

Een HOI keurmerk geeft de zekerheid dat de oplagecijfers kloppen en gecontroleerd zijn door een onafhankelijke accountant. Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) verzamelt, controleert en publiceert print oplage van dagbladen, magazines en vaktijdschriften. De informatie over verspreiding (print oplage) is een activiteit die in 2015 is overgenomen van HOI instituut voor media auditing.

Kijk voor meer informatie op de website van NOM Media.HOI keurmerk 2021 voor Goodwill.nl

 


3. De bijlage ontbreekt bij de email met de drukproef

Als u een email met een drukproef ontvangt maar de bijlage ontbreekt, dan betreft dit doorgaans een email die is doorgezonden naar een ander emailadres.
Als u ons vanaf dat adres een replay stuurt aan kleurboek@goodwill.nl met de mededeling “bijlage ontbreekt”, dan zullen wij de drukproef rechtstreeks toesturen.


5. Hoe kan ik mijn advertentiemateriaal aanleveren?

Na de bevestiging en niet al te ver voor de overeengekomen editie neemt een medewerker van de grafische afdeling contact met u op voor het aanleveren van uw advertentie-materiaal. U hoeft hier niet op te wachten, aanleveren kan ook nu al en doet u zo:

Per e-mail
TIFF: resolutie 300dpi
PDF: resolutie 300dpi
Quark X-press (PC !!) compleet met fonts

U kunt uw advertentiemateriaal sturen naar kleurboek@goodwill.nl onder vermelding van uw deelnemersnummer of bedrijfsnaam.

Met de post
Goodwill
Afdeling DTP
Postbus 10.040
7301 GA APELDOORN

Let op! Advertenties worden altijd in grijswaarden opgemaakt, tenzij anders met u overeengekomen.

Heeft u geen tijd om iets aan te leveren, laat het ons weten op onderstaand telefoonnummer of e-mailadres, wij maken dan zelf GRATIS uw advertentie op. Voor vragen kunt u onze afdeling DTP tijdens kantooruren bereiken op: 055-529 52 78. Maar u kunt uw vraag ook sturen naar: kleurboek@goodwill.nl.


7. Kan ik een betalingsregeling treffen?

Als u een betalingsregeling wilt treffen, kunt u contact opnemen met onze administratie. De administratie is te bereiken per e-mail; administratie@goodwill.nl of per telefoon op 055-5295275 op werkdagen tussen 09:00 en 12:00 uur. Vermeld altijd uw deelnemersnummer.


8. Ik heb niet getekend voor mijn opdracht, dus wij hebben toch helemaal geen overeenkomst?

Waarom mondelinge overeenkomsten? Veel dubieuze of malafide bedrijven proberen handtekeningen te ontfutselen door u te laten tekenen voor het accorderen van een drukproef. U kunt zomaar voor duizenden euro’s het schip in gaan. Om ons te onderscheiden hoeft u bij ons niet te tekenen. Wij werken al 29 jaar op basis van vertrouwen. Voor uw en onze zekerheid leggen wij de gesprekken vast. Voor de wet zijn mondelinge overeenkomsten net zo rechtsgeldig als schriftelijke overeenkomsten.


9. Hoe kan ik mijn doorlopende overeenkomst ontbinden?

Tot 31 december 2016 was het mogelijk om een doorlopende overeenkomst te sluiten. Heeft u zo’n overeenkomst met ons gesloten en u wilt deze omzetten of ontbinden? Dat kan schriftelijk naar Postbus 10.040, 7301 GA APELDOORN of per e-mail naar administratie@goodwill.nl. U ontvangt vanzelfsprekend een bevestiging waarin wij de einddatum bevestigen.


11. Wie heeft akkoord / opdracht gegeven?

Voor vragen met betrekking tot de overeenkomst kunt u contact opnemen met onze administratie. De administratie is te bereiken per e-mail; administratie@goodwill.nl of per telefoon op 055-5295275 op werkdagen tussen 09.00 en 12.00. Vermeld altijd uw deelnemersnummer.


14. Kan ik een extra bewijsexemplaar ontvangen?


15. Kan ik een kopie factuur ontvangen?


Goodwill Days

september 2021

Lichttafel voor Zozijn

Lichttafel voor Zozijn

De kinderen van orthopedagogisch centrum Zuidzon De Winde in Didam hebben een lichttafel cadeau gekregen. Dat is een hele bijzondere tafel! Want hij geeft licht in verschillende kleuren en onder de tafel zit een bak waarin zand, water […]

Verder lezen

augustus 2021

Muzikale bingo bij Mijzo De Doelen

Muzikale bingo bij Mijzo De Doelen

Zorglocatie De Doelen van organisatie Mijzo is te vinden in hartje Oosterhout. Het is het thuis van 68 cliënten met een geestelijke en/of lichamelijke aandoening in de leeftijd van 60 tot en met 101 jaar. Gezellige middagen Team […]

Verder lezen

^