Verbeterpunten
Heeft u een klacht? Vertel het ons!
Heeft u een klacht of compliment? Of heeft u een suggestie ter verbetering van onze werkwijze? Wij horen het graag.
Iedereen die bij Goodwill werkt, probeert zo nauwkeurig mogelijk te werken en zet zich hier voor in. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. Dit kan bijvoorbeeld zijn omdat uw advertentie niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk om zulke zaken serieus te behandelen.
Zo kunnen wij continue werken aan verbeterpunten om u en onze klanten nu, maar ook in de toekomst, 100% tevredenheidgarantie te bieden.
De meest eenvoudige en vaak snelste manier, is om uw klacht te mailen naar administratie@goodwill.nl o.v.v. deelnemersnummer en/of bedrijfsnaam. Uiteraard kunt u uw klacht ook mondeling toelichten. Dit kan op werkdagen van 09.00 tot 12.00 op 02 808 06 86.
Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen, samen met u, naar een oplossing te zoeken.