Veel gestelde vragen

Inhoudsopgave

  1. Hoe kan ik een banner van Goodwill op mijn website plaatsen?
  2. Wat is het HOI keurmerk?
  3. De bijlage ontbreekt bij de email met de drukproef
  4. Kan ik mijn vermelding aanpassen?
  5. Hoe kan ik mijn advertentiemateriaal aanleveren?
  6. Ik ben benaderd door een malafide bedrijf, wat moet ik doen?
  7. Kan ik een betalingsregeling treffen?
  8. Ik heb niet getekend voor mijn opdracht, dus wij hebben toch helemaal geen overeenkomst?
  9. Hoe kan ik mijn doorlopende overeenkomst ontbinden?
  10. Kan ik mijn overeenkomst ontbinden?
  11. Wie heeft akkoord / opdracht gegeven?
  12. Hoe en waar kan ik een kopie van de overeenkomst opvragen?
  13. Wat is jullie rekeningnummer?
  14. Kan ik een extra bewijsexemplaar ontvangen?
  15. Kan ik een kopie factuur ontvangen?

2. Wat is het HOI keurmerk?

Een HOI keurmerk geeft de zekerheid dat de oplagecijfers kloppen en gecontroleerd zijn door een onafhankelijke accountant. Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) verzamelt, controleert en publiceert print oplage van dagbladen, magazines en vaktijdschriften. De informatie over verspreiding (print oplage) is een activiteit die in 2015 is overgenomen van HOI instituut voor media auditing.

Kijk voor meer informatie op de website van NOM Media.HOI keurmerk 2021 voor Goodwill.nl

 


3. De bijlage ontbreekt bij de email met de drukproef

Als u een email met een drukproef ontvangt maar de bijlage ontbreekt, dan betreft dit doorgaans een email die is doorgezonden naar een ander emailadres.
Als u ons vanaf dat adres een replay stuurt aan kleurboek@goodwill.nl met de mededeling “bijlage ontbreekt”, dan zullen wij de drukproef rechtstreeks toesturen.


5. Hoe kan ik mijn advertentiemateriaal aanleveren?

Na de bevestiging en niet al te ver voor de overeengekomen editie neemt een medewerker van de grafische afdeling contact met u op voor het aanleveren van uw advertentie-materiaal. U hoeft hier niet op te wachten, aanleveren kan ook nu al en doet u zo:

Per e-mail
TIFF: resolutie 300dpi
PDF: resolutie 300dpi
Quark X-press (PC !!) compleet met fonts

U kunt uw advertentiemateriaal sturen naar kleurboek@goodwill.nl onder vermelding van uw deelnemersnummer of bedrijfsnaam.

Met de post
Goodwill
Afdeling DTP
Postbus 10.040
7301 GA APELDOORN

Let op! Advertenties worden altijd in grijswaarden opgemaakt, tenzij anders met u overeengekomen.

Heeft u geen tijd om iets aan te leveren, laat het ons weten op onderstaand telefoonnummer of e-mailadres, wij maken dan zelf GRATIS uw advertentie op. Voor vragen kunt u onze afdeling DTP tijdens kantooruren bereiken op: 055-529 52 78. Maar u kunt uw vraag ook sturen naar: kleurboek@goodwill.nl.


7. Kan ik een betalingsregeling treffen?

Als u een betalingsregeling wilt treffen, kunt u contact opnemen met onze administratie. De administratie is te bereiken per e-mail; administratie@goodwill.nl of per telefoon op 055-5295275 op werkdagen tussen 09:00 en 12:00 uur. Vermeld altijd uw deelnemersnummer.


8. Ik heb niet getekend voor mijn opdracht, dus wij hebben toch helemaal geen overeenkomst?

Waarom mondelinge overeenkomsten? Veel dubieuze of malafide bedrijven proberen handtekeningen te ontfutselen door u te laten tekenen voor het accorderen van een drukproef. U kunt zomaar voor duizenden euro’s het schip in gaan. Om ons te onderscheiden hoeft u bij ons niet te tekenen. Wij werken al 29 jaar op basis van vertrouwen. Voor uw en onze zekerheid leggen wij de gesprekken vast. Voor de wet zijn mondelinge overeenkomsten net zo rechtsgeldig als schriftelijke overeenkomsten.


9. Hoe kan ik mijn doorlopende overeenkomst ontbinden?

Tot 31 december 2016 was het mogelijk om een doorlopende overeenkomst te sluiten. Heeft u zo’n overeenkomst met ons gesloten en u wilt deze omzetten of ontbinden? Dat kan schriftelijk naar Postbus 10.040, 7301 GA APELDOORN of per e-mail naar administratie@goodwill.nl. U ontvangt vanzelfsprekend een bevestiging waarin wij de einddatum bevestigen.


11. Wie heeft akkoord / opdracht gegeven?

Voor vragen met betrekking tot de overeenkomst kunt u contact opnemen met onze administratie. De administratie is te bereiken per e-mail; administratie@goodwill.nl of per telefoon op 055-5295275 op werkdagen tussen 09.00 en 12.00. Vermeld altijd uw deelnemersnummer.


14. Kan ik een extra bewijsexemplaar ontvangen?


15. Kan ik een kopie factuur ontvangen?


Nieuws

november 2021

Nieuwjaar

Nieuwjaar

Na de drukke december maand keert in januari de rust terug. Te veel prikkels zorgen voor onrust bij mensen met een vorm van dementie en kinderen in een medisch kinderdagverblijf. Om alle prikkels en emoties te verwerken is […]

Verder lezen

november 2021

Bouw & Techniek

Bouw & Techniek

Technische ontwikkelingen gaan razendsnel. Ook in de bouw. Een bouwplaats ziet er anno 2022 heel anders uit dan zo’n 60 jaar geleden. Voor kinderen en volwassenen blijft het interessant om een bouwwerk te zien verrijzen. In deze editie […]

Verder lezen

Goodwill Days

november 2021

Sinterklaas 2021

Sinterklaas 2021

“Sinterklaas Kapoentje,gooi wat in m’n schoentje,gooi wat in m’n laarsje.Dank u, Sinterklaasje.” Sinterklaas in NederlandSinterklaas komt op 13 november weer vanuit Spanje naar Nederland. Pieten, pepernoten en pakjes neemt hij mee. Door de corona maatregelen zal hij ook […]

Verder lezen

oktober 2021

Nieuwe spellen voor ontwikkeling van de kinderen

Nieuwe spellen voor ontwikkeling van de kinderen

Samen spelen, leren en ontdekken is het uitgangspunt bij Kleine Maatjes in Haarlem. Om goed te kunnen aansluiten bij het ontwikkelingsniveau van de kinderen is het belangrijk om geschikt spelmateriaal te kunnen aanbieden. Zoals sensorische spellen waarbij de […]

Verder lezen

^