Verbeterpunten
Heeft u een klacht of verbeterpunt? Wij luisteren graag! Help ons onze service te verbeteren. Meld het nu en samen vinden we een oplossing!
Een klacht of verbeterpunt? Vertel het ons!
Heeft u suggesties om onze werkwijze te verbeteren? Wij horen het graag!
Bij Goodwill streven we naar de hoogste kwaliteit en nauwkeurigheid in al onze werkzaamheden. Toch kan het gebeuren dat er iets misgaat, bijvoorbeeld bij de vermelding in ons Puzzel- en Kleurboek. Wij nemen klachten en verbeterpunten serieus en werken continu aan optimalisatie. Onze deelnemers kunnen rekenen op een 100% tevredenheidsgarantie, nu én in de toekomst.
Hoe kunt u een klacht of verbeterpunt melden?
Per e-mail
- Het eenvoudigst en snelst kunt u een klacht of verbeterpunt melden door een e-mail te sturen naar administratie@goodwill.nl onder vermelding van uw deelnemersnummer en/of bedrijfsnaam.
Telefonisch
Liever een mondelinge toelichting? Bel ons op werkdagen tussen 09.00 en 12.30 uur via 055 – 52 95 275. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen een passende oplossing te bieden.
Complimenten
- Heeft u een positieve ervaring? Dat horen we graag! Deel uw compliment op onze socials, zodat nog meer mensen het kunnen lezen. Wij waarderen uw feedback!