Veel gestelde vragen
Bekijk onze veelgestelde vragen voor antwoorden over aanbiedingen, betalingen, opzeggingen en meer. Vind snel duidelijke informatie. Klik hier voor onze volledige FAQ!
01. Hoe kan ik een banner van Goodwill op mijn website plaatsen?
Hoe kan ik een banner van Goodwill op mijn website plaatsen?
Op de pagina banners staan voorbeelden en instructies om een banner van Goodwill op uw website te plaatsen.
02. Wat is het HOI keurmerk?
Wat is het HOI keurmerk?
03. De bijlage ontbreekt bij de email met de drukproef?
De bijlage ontbreekt bij de email met de drukproef?
04. Kan ik mijn vermelding aanpassen?
Kan ik mijn vermelding aanpassen?
Voor vragen met betrekking tot uw vermelding kunt u onze grafische afdeling tijdens kantooruren bereiken op 055-529 52 78 of per e-mail; kleurboek@goodwill.nl.
05. Hoe kan ik mijn advertentiemateriaal aanleveren?
Hoe kan ik mijn advertentiemateriaal aanleveren?
Per e-mail
- TIFF: resolutie 300dpi
- PDF: resolutie 300dpi
- Quark X-press (PC !!) compleet met fonts
U kunt uw advertentiemateriaal sturen naar kleurboek@goodwill.nl onder vermelding van uw deelnemersnummer of bedrijfsnaam.
Met de post
- Goodwill
- Afdeling DTP
- Nieuwstraat 59
- 7311 BP APELDOORN
Let op! Advertenties worden altijd in grijswaarden opgemaakt, tenzij anders met u overeengekomen.
Heeft u geen tijd om iets aan te leveren, laat het ons weten op onderstaand telefoonnummer of e-mailadres, wij maken dan zelf GRATIS uw advertentie op. Voor vragen kunt u onze afdeling DTP tijdens kantooruren bereiken op: 055-529 52 78. Maar u kunt uw vraag ook sturen naar: kleurboek@goodwill.nl.
06. Ik ben benaderd door een malafide bedrijf, wat moet ik doen?
Ik ben benaderd door een malafide bedrijf, wat moet ik doen?
Via www.fraudemeldpunt.nl kunt u een aangifteformulier invullen. Klik hier om rechtstreeks naar de website te gaan. (http://www.fraudemeldpunt.nl/aangifte-doen).
07. Kan ik een betalingsregeling treffen?
Kan ik een betalingsregeling treffen?
Als u een betalingsregeling wilt treffen, kunt u contact opnemen met onze administratie. De administratie is te bereiken per e-mail; administratie@goodwill.nl of per telefoon op 055-5295275 op werkdagen tussen 09:00 en 12:00 uur. Vermeld altijd uw deelnemersnummer.
08. Ik heb niet getekend voor mijn opdracht, dus wij hebben toch helemaal geen overeenkomst?
Ik heb niet getekend voor mijn opdracht, dus wij hebben toch helemaal geen overeenkomst?
Waarom mondelinge overeenkomsten? Veel dubieuze of malafide bedrijven proberen handtekeningen te ontfutselen door u te laten tekenen voor het accorderen van een drukproef. U kunt zomaar voor duizenden euro’s het schip in gaan. Om ons te onderscheiden hoeft u bij ons niet te tekenen. Wij werken al meer dan 33 jaar op basis van vertrouwen. Voor uw en onze zekerheid leggen wij de gesprekken vast. Voor de wet zijn mondelinge overeenkomsten net zo rechtsgeldig als schriftelijke overeenkomsten.
09. Hoe kan ik mijn doorlopende overeenkomst ontbinden?
Hoe kan ik mijn doorlopende overeenkomst ontbinden?
Tot 31 december 2016 was het mogelijk om een doorlopende overeenkomst te sluiten. Heeft u zo’n overeenkomst met ons gesloten en u wilt deze omzetten of ontbinden? Dat kan schriftelijk naar Nieuwstraat 59, 7311 BP APELDOORN of per e-mail naar administratie@goodwill.nl. U ontvangt vanzelfsprekend een bevestiging waarin wij de einddatum bevestigen.
10. Kan ik mijn overeenkomst ontbinden?
Kan ik mijn overeenkomst ontbinden?
11. Wie heeft akkoord / opdracht gegeven?
Wie heeft akkoord / opdracht gegeven?
Voor vragen met betrekking tot de overeenkomst kunt u contact opnemen met onze administratie. De administratie is te bereiken per e-mail; administratie@goodwill.nl of per telefoon op 055-5295275 op werkdagen tussen 09.00 en 12.00. Vermeld altijd uw deelnemersnummer.
12. Hoe en waar kan ik een kopie van de overeenkomst opvragen?Hoe en waar kan ik een kopie van de overeenkomst opvragen?
Hoe en waar kan ik een kopie van de overeenkomst opvragen?
Als u een kopie van de overeenkomst wilt ontvangen, stuurt u een e-mail naar administratie@goodwill.nl. Vermeld altijd uw deelnemersnummer!
13. Wat is jullie rekeningnummer?
Wat is jullie rekeningnummer?
14. Kan ik een extra bewijsexemplaar ontvangen?
Kan ik een extra bewijsexemplaar ontvangen?
Als u een extra bewijsexemplaar wilt ontvangen, kunt u dit al tijdens uw gesprek met de accountmanager aangeven. Of stuur een e-mail met uw verzoek naar administratie@goodwill.nl onder vermelding van het deelnemersnummer.
15. Kan ik een kopie factuur ontvangen?
Kan ik een kopie factuur ontvangen?
Als u een kopie van uw factuur wilt ontvangen, stuurt u een e-mail naar administratie@goodwill.nl. Vermeld altijd het deelnemersnummer en het factuurnummer. Geef aan of u de kopie van de factuur per e-mail (pdf) of per post wilt ontvangen.